Saturday, March 8, 2014

Taksim & En alttakiler

Gençler bilin bakalım dün gece (cuma akşamı oluyor kendisi) nerdeydik? Hep bir ağızdan "Taksssiiiimmmm" diye bağırdığınızı duyar gibi oldum. Bingo!
Taksim'deydik ama şahsen ben büyük bir hayal kırıklığına uğradım, Taksim acayip tenhalaşmıştı. Nerede benim çocukluğumun Taksim'i? Gizli Bahçe'nin önü denizdi o zamanlar. Hem de pırıl pırıl bir deniz. Buzlu limonatamızı içer içer, kakaolu kekimizi yer yer, sonra da Gizli Bahçe'nin ha yıkıldı ha yıkılacak gibi duran 2. kat ön balkonundan denize atlardık. Suya doğru kendimizi iterken bina sallanırdı...
Gizli Bahçe'ye her gidişimizde orta boylu, hafif göbekli, gözlüklü, esmer tenli bir çocukla göz göze gelirdim, çocuk sıcacık gülümserdi, ben de ona başımla selam verirdim tebessüm ederek. Bu esmer genç adam elinde limonata haftanın ortalama 5 akşamı, gecesi orada takılır, ben yorgunluğa ve bastıran uykuya yenik düşüp mekanı terk ederken o yine aynı zindelikle gülümseyerek beni uğurlardı. Kalanlardan dinlerdim sonrasında bazen şafak sökerken çıkıp, sabahçı kahvelerinin birinde taze simit ve çay ile kahvaltısını edip, ciddiyet katsayısı yüksek bir firmada ciddiyet katsayısı yüksek işini eni konu yerine getirdiğini.
Gizli Bahçe'nin adeta demirbaşı sayılan bu İmirzalıoğlu tenli genci, mekan sahibi, genç kızların korkulu rüyası dunganga Nilgün bile pek severdi. Derken bu esmer delikanlı sadece Gizli Bahçe'de değil, hemen dibindeki Akdeniz'de, efendime söyleyim Baraka'da, Peyote'de, Araf'ta da karşıma çıkmaya başladı. Adeta birbirimizin gölgesi gibi gezer olmuştuk. Gülümsemeler kafi geliyordu ama bir gün ortak bir arkadaş vasıtasıyla aynı masaya düştük.
Kadim dostum Doğancan'la işte böyle tanıştık...
Evinin Cihangir'de olmasından da kaynaklı Taksim mesaisini en çok Doğancan yaptı. Büstü dikilse yeridir.
Şimdiyse merkeze uzak çağla yeşili bir evde.
Taksim'le ilgili projemde bana en büyük desteği o verecek. Önümüzdeki seçimlere En Alttakiler'i (Dicle'nin öte tarafı, bu topraklardan sürülenlerin, denize dökülenlerin ardından kalanlar, gay, travesti, lezbiyen ve çeşitli mecralardaki kadınlar) temsilen Beyoğlu Belediye Başkanlığı'na adaylığımı koyuyorum. Hedefim Taksim'e kocaman bir komün kurmak. Hedefimi rüyamda görecek olmak.
...
Gelelim günün anlam ve önemine. 8 Mart dünya kadınlar gününü kutlayan kutlayana. 
Ülkemizde kadın futbolunun gelişimi için birçok proje üreten Türkiye Futbol Federasyonu, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim’in de katılacağı özel bir etkinlikle kutluyor.
Abdullah Gül...
Mustafa Sarıgül...
FB kulübü başkanı Aziz Yıldırım...
Tigros'tan 8 Mart Dünya Kadınlar gününe özel çukulatalarda 3 al 2 öde kampanyası
Turuncu'da Kadınlar Günü'ne özel 2 kat kartuş puan!
falan filan.
Hande Yener şarkı bestelemiş: O Kadın Gitti.
Ve bir gazete haberi: Eski sevgilisi tarafından 2 gün önce 6 Mart'ta otobüste öldürülen Özge 2 kez koruma istemiş. Özge gitmiş...


Haber: http://t24.com.tr/haber/eski-sevgilisi-tarafindan-otobuste-olurulen-ozge-2-kez-koruma-istemis/252810

No comments:

Post a Comment