Thursday, January 23, 2014

Alp soruyorsa bir bildiği vardır, di mi?

Paul Klee - Dancing Girl
Eveeeet blog ismini yanlış yazmışım. Blogger'daki çift g yanılttı beni; boggie değil boogie olması gerekiyordu. Ve öyle duyurusunu falan yapmışım, bakıp bakıp farketmemişim. Tıpkı dişinin arasında maydonozla gezmek, hatta kohkidikoh gülmek gibi, ta ki birisi söyleyene ya da tuvalet aynasında kendin görene dek. Bir de artist artist "Akşama söylerim" diyorum Alp'e ve hafif de sırıtıyorum... Neyse herkeş hata yapabilir.
Şimdi blogun adı daha manalı oldu ama yazarın üst ve alt metinde ne demek istediğini tam olarak açıklayalım; Ezguita burada 1997 Paul Thomas Anderson imzalı kült film Boogie Nights'a direkt gönderme yapıyor ancak esas anlatmak istediği ile filmin konusu arasında hiçbir alaka yok; en azından bilinç seviyesinde:) Freudyen terapistler bin tane anlam çıkarırlar bundan da ben son karar olarak ilgisi yok diyorum.
Ezguita'nın burada kastettiği asi kas gruplarının kafalarına estiği gibi sergilediği hareketlerin tıpkı boogie yapar, daha anlaşılır ifadeyle dans eder gibi olmasıdır. 99 ise onu adeta trainspotting karakterine dönüştüren ruhlara ve bedenlere zarar ilaçlardan kurtulması için verilen süredir. 
Ayrıca yeni aklıma geldi; boogie'yi aramış zargan'da bulamamıştım. Sözcüğü doğru yazmaya gayret etmişim biraz da olsa.

Gelelim bugünkü maçın skoruna:
Ativan İdman Yurdu: 2
Ezguita: 0

"Yine ben kazandım. Ben birinciyim yine. O bilemedi ki."
Soru 1: Yazar bu paragrafta neye gönderme yapmaktadır?

Esra bir keresinde sinemada coming soon yazısını görünce komik çocuk demişti. Nedense onu hatırladım.











3 comments:

  1. Meğersem ben evde yokmuşum diyip perdenin arkasına da saklanıyor musun Ezgi? Merakla takip ediyorum, biraz daha uzun yazar mısın ama lütfen...

    ReplyDelete
  2. Doğru cevaba yaklaşmışsın ama tam olarak şöyle olmalıydı: perdenin arkasına saklanıp meğerse burası benim evimmiş demek, annen güne gitmek üzere kapıda seni beklerken :)

    ReplyDelete
  3. Tamam Fırat karakterini benden daha iyi anlamışsın, annesisin ne de olsa:)

    ReplyDelete